مصاحبه آرشیو خبر ها
کونته : احتمال هر چیزی، حتی بازگشت به یوونتوس وجود دارد

کونته : احتمال هر چیزی، حتی بازگشت به یوونتوس وجود دارد

آنتونیو کونته گفته است که رابطه او با یوونتوس مانند یک ازدواج بود و اضافه کرد که همیشه فرصتی برای بازگشت به هم وجود دارد، اما همچنین تاکید کرد که در حال حاضر از زندگی دور از زمین فوتبال لذت می برد.

 

زمانی که کونته در لچه، زادگاهش بود، با سوالاتی در مورد بازگشت احتمالی به مربیگری در سری آ، با تمرکز ویژه بر بازگشت رویایی به یوونتوس، مواجه شد.

 

کونته گفت که در حال حاضر از گذراندن وقت در خانه با خانواده اش لذت می برد، اما فاش کرد که اگر فرصت مناسبی فراهم شود، به سر کار بازخواهد گشت.

 

کونته گفت:

 

همیشه این امکان وجود دارد که دوباره با هم باشیم. نکته مهم این است که یک درک مشترک از ایده ها و افکار وجود دارد. در حال حاضر از اوقات فراغتی که دارم لذت می برم، به مطالعه ادامه می دهم و افق دیدم را گسترش می دهم.

 

وی ادامه داد:

 

در حال حاضر از گذراندن وقت با خانواده ام لذت می برم، میل به استراحت وجود دارد. همه چیز ممکن است در طول مسیر تغییر کند، اما در حال حاضر، از محیط و محیط اطرافم لذت می برم.

 

کونته گفت:

 

اگر قرار بود چیز مهمی پیش بیاید، چیزی که به من انگیزه مناسبی بدهد، مطمئناً به سر کار باز خواهم گشت.

 

او همچنین به حضار گفت که خود را بازیکن شایسته ای می داند، اما مربی شدن به او کمک کرد تا بازی را بهتر درک کند.

 

من فوتبالیست خوبی بودم، به خودم نمره هشت از 10 می دهم. من با سخت کوشی، پشتکار، انعطاف پذیری و میل به پیشرفت به آن سطح رسیدم. با این حال، به عنوان یک مربی، استعدادهایی را که به عنوان یک فوتبالیست نداشتم، می شناسم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: